شناسایی ۹۴ هزار مودی مالیاتی جدید در آذربایجان‌شرقی
شناسایی ۹۴ هزار مودی مالیاتی جدید در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی به راه اندازی کامل سامانه مودیان طی چند ماه آینده به منظور تحقق موضوع هوشمندسازی مالیاتی تاکید کرد و گفت: به خاطر عدم وارد شدن فشار مالیاتی بر روی مؤدیان، اقدام به تشکیل کارگروه فرار مالیاتی شده است که در این مدت نزدیک به ۹۴ هزار مؤدی برای اولین بار به عنوان مؤدی مالیاتی شناخته شده اند.

به گزارش قلم پرس، عیسی اورج زاده، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی امروز در نشست با مدیران واحدهای تولیدی در اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به دغدغه واحدهای تولیدی در موضوع تراکنش های بانکی اظهار کرد: البته این موضوع نباید به دغدغه ای برای این واحدها تبدیل شود چرا که این تراکنش ها اگر در دفاتر قید شود، سازمان امور مالیاتی حق دخالت و مطالبه مالیات را نخواهد داشت.

وی با اشاره به راه اندازی کامل سامانه مودیان طی چند ماه آینده به منظور تحقق موضوع هوشمندسازی مالیاتی تاکید کرده و گفت: به خاطر عدم وارد شدن فشار مالیاتی بر روی مؤدیان، اقدام به تشکیل کارگروه فرار مالیاتی شده است که در این مدت نزدیک به ۹۴ هزار مؤدی برای اولین بار به عنوان مؤدی مالیاتی شناخته شده اند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی در خصوص برخی مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه مالیات بر ارزش افزوده گفت: موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده را پیگیر خواهیم بود تا واحدها در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

اورج زاده با اشاره ای به موضوع معافیت های مالیاتی شهرک آخولا نیز گفت: ابهاماتی در خصوص شهرک یا ناحیه بودن آخولا وجود دارد و چون معافیت مربوط به ناحیه و شهرک های صنعتی متفاوت است، باید در ابتدا شاهد حل این ابهام باشیم.

انتهای پیام/