شناسایی شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها در بناب
شناسایی شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در انتخابات شوراها در بناب

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت های تبلیغاتی تمام نامزدهای انتخابات شوراها در بناب و حامیان مالی آنها کاملاً رصد شده و با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود. وی از شناسایی و احضار چند نفر اعضای شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در […]

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فعالیت های تبلیغاتی تمام نامزدهای انتخابات شوراها در بناب و حامیان مالی آنها کاملاً رصد شده و با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود.

وی از شناسایی و احضار چند نفر اعضای شبکه سازمان یافته باند خرید و فروش رأی در شهرستان بناب خبر داد و افزود: با تلاش های شبانه روزی عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان و با همکاری دستگاه قضایی چند نفر در این ارتباط احضار و برخورد لازم با آنها بعمل آمد.

فتحی تصریح کرد: خرید و فروش رأی خیانت به کشور و مردم است، لذا دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بر نحوه فعالیت و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شوراها اشرافیت کامل دارند و اگر مواردی از تخلف در این زمینه مشاهده شود، با متخلفان برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات پرشور و سالم جزو اولویت اصلی مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان است.

به گفته فتحی، در انتخابات پیش رو شیطنت های فضای مجازی نیز با جدیت رصد و مورد رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در ادامه به نامزدهای انتخابات شوراها و طرفداران آنها توصیه کرد ضمن پرهیز از تخریب همدیگر مسئولین را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

فتحی  یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خرید و فروش احتمالی رأی در اولین فرصت عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان را در جریان گذاشته و همکاری لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴