شروع خانه تکانی ها و مصرف بیش از حد آب موجب افت فشار در تبریز خواهد شد
شروع خانه تکانی ها و مصرف بیش از حد آب موجب افت فشار در تبریز خواهد شد

شروع خانه تکانی ها و مصرف بیش از حد آب موجب افت فشار در تبریز خواهد شد مدیر آب وفاضلاب تبریز نسبت به افزایش مصرف آب و احتمال افت فشار در مناطق مختلف تبریز هشدار داد. فرجاد مدیر آبفای تبریز ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف آب شهروندان در آستانه سال نو و ماه مبارک […]



شروع خانه تکانی ها و مصرف بیش از حد آب موجب افت فشار در تبریز خواهد شد

مدیر آب وفاضلاب تبریز نسبت به افزایش مصرف آب و احتمال افت فشار در مناطق مختلف تبریز هشدار داد.

فرجاد مدیر آبفای تبریز ضمن ابراز نگرانی از افزایش مصرف آب شهروندان در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان افزود : از روز پنجشنبه ۱۰ اسفند و بدنبال افزایش نسبی دما ، شاهد افزایش قابل توجه مصرف آب شرب در شهر تبریز هستیم ، بطوریکه در چند روز گذشته این مقدار از ۶۱۰۰ لیتر در ثانیه فراتر رفت.
وی با اشاره به خارج از مدار بودن سد نهند، تولید آب تبریز را حدود ۵۲۰۰ لیتر در ثانیه اعلام نموده و افزود با این ناترازی، افت فشار در صورت عدم همکاری شهروندان دور از انتظار نیست. مدیر آب و فاضلاب  تبریز  اشاره کرد:  شست و شوی غیر ضروری پارکینگ ساختمان ها ، وسایل نقلیه و فرش ها با آب شرب و عدم رعایت مدیریت مصرف در خانه تکانی ها مهمترین عامل افزایش مصرف آب در روزهای اخیر می باشد.
وی از شهروندان محترم درخواست کرد به منظور اجتناب از افت بیشتر فشار شبکه توزیع آب، از طریق صرفه جویی حداکثری آب همکاری لازم را همچون سال‌های قبل با شرکت آب و فاضلاب بعمل آوردند.