شروع به کار تاکسی های از من بپرس برای راهنمایی مسافران نوروزی
شروع به کار تاکسی های از من بپرس برای راهنمایی مسافران نوروزی
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از شروع به کار تاکسی های از من بپرس برای راهنمایی مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر افزود: برابر دستور شهردار محترم تبریز استقبال ویژه و شایسته از مهمانان نوروزی کلانشهر تبریز در دستور کار قرار دارد که در این راستا تاکسی های از من بپرس نیز از تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۳ با استقرار در مبادی ورودی شهر و مراکز گردشگری فعالیت خواهند کرد.

قاصدی ادامه داد: با توجه به تقارن عید امسال با ماه مبارک رمضان، برنامه ها و نحوه فعالیت این تاکسی ها نیز در آن ایام بصورت خاص خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: رانندگان تاکسی‌های از من بپرس، دوره‌های آموزشی خاصی در حوزه گردشگری را سپری نموده اند و با نصب تابلوهایی با عنوان از من بپرس، آماده ارائه خدماتی همچون راهنمایی مهمانان نوروزی و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری در نقاط مختلف شهر در دو نوبت کاری هستند.

طرح تاکسی های از من بپرس از طرح های موفق و منحصربه فرد شهرداری تبریز است که از سال ۱۳۸۶ با همکاری سازمان تاکسیرانی و اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، همه ساله در ایام تعطیلات نوروزی و فصل تابستان برای استقبال از گردشگران و مهمانان کلانشهر تبریز و راهنمایی تخصصی آنها اجرا می شود.

 

انتهای پیام/