شاهد تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» هستیم/ خوش رقصی یونان برای آمریکا
شاهد تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» هستیم/ خوش رقصی یونان برای آمریکا

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رخدادهای چند روز اخیر در حوزه نظامی و امنیتی کشور جلوه‌هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» هستند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز دوشنبه در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز در […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رخدادهای چند روز اخیر در حوزه نظامی و امنیتی کشور جلوه‌هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی» هستند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز دوشنبه در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رخدادهای که این روزها در حوزه نظامی و امنیتی کشور شاهد هستیم، به معنای واقعی جلوه‌هایی از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» است.

وی در ادامه افزود: بازدید سرلشکر باقری،  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از شهرک سری و پایگاه راهبردی پهبادی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از این رخدادها بود که بخشی از توان رزمی بالای کشور در این حوزه را نشان داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به توقیف دو نفتکش یونانی در جنوب کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: قدرت‌نمایی نیروی دریایی سپاه در پاسخ به خوش رقصی یونانی برای آمریکا با توقیف کشتی ایرانی نمونه دیگری از تحقق شعار «ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی» بود که ثابت کرد نیروهای مسلح برای حفاظت از کیان و امنیت کشور در کنار هم هستند.

انتهای پیام/س/


[ad_2]