سپاه مولود انقلاب بوده و قابل معامله نیست
سپاه مولود انقلاب بوده و قابل معامله نیست

[ad_1] امام جمعه بناب گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و قابل معامله با هیچ چیز نیست. به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این مناسبت […]

[ad_1]


امام جمعه بناب گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و قابل معامله با هیچ چیز نیست.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این مناسبت اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا زمان ظهور امام عصر(عج) خواهد ماند و هرگونه معامله با سپاه در بحث برجام اقدام محکومی است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دشمنان نظام خطرآفرین بوده و مگر می‌شود با سپاه معامله کرد هزاران برجام باید فدای سپاه شود، چرا که سپاه عزت، شوکت و دوام این نظام است.

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و لزوم تبیین اهمیت روزه داری به دانش آموزان در مدارس اظهار کرد: راهنمایی دانش آموزان به روزه داری با عدم حضور در کلاس نوعی خیانت است و درس بدون روزه داری علم منهای دین را سبب می شود.

وی با انتقاد از نبود نظارت و بی برنامگی در کنترل قیمت ها اذعان کرد: کمبود عدالت و ضعف مدیریت باعث شده که به ملت فشار وارد شود. ایران غنی ترین کشور منطقه است، امروز روز عمل است و بزرگان به وعده هایی که داده اند آنها را عملیاتی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: مسئولان امر اعتراف و اقرار می کنند که فروش نفت در بالاترین سطح انجام می گیرد و به راحتی پول آن وارد کشور می شود و وحدت بین قوای سه گانه نیز در عالی ترین درجه وجود دارد ولی در مقام عمل شاهد افزایش نجومی قیمت ها آن هم بصورت ساعتی هستیم و هیچ کس نیز حاضر به پاسخگویی نیست.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 


[ad_2]