سومین شعبه بازارهای روز شهریم افتتاح شد
سومین شعبه بازارهای روز شهریم افتتاح شد
شعبه سوم بازارهای روز شهریم عصر امروز با حضور جمعی از مدیران سازمان ساماندهی مشاغل و یاسین بجانی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس، مهدی کیانی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فراوردهای کشاورزی شهرداری تبریز در آیین افتتاح این مجموعه گفت: شعبه سوم بازارهای روز شهریم با عنوان میلاد ولیعصر در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع از قدیمی ترین مراکز این سازمان بوده که در ماههای اخیر با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال توسط سازمان ساماندهی مشاغل و بخش خصوصی بهسازی و بازسازی شده و هم اکنون آماده بهره برداری و خدمت رسانی به شهروندان این منطقه شده است.

سرپرست سازمان افزود: فروشگاه‌های شهریم طرح جدید سازمان برای بهره وری بیشتر و ارتقای کیفی خدمات بازارچه های محلی به شهروندان و امکان نظارت بیشتر بر آنهاست.

عرضه میوه و تره بار تازه با نرخ های مصوب سازمان از بخش های اصلی این بازار روز بوده و علاوه بر آن  مرکز تخصصی فروش و پخش میوه های استوایی و فرآورده های کشاورزی مرتبط از جمله خدمات ویژه این شعبه می باشد.

همچنین برای اولین بار سبزیجات و تره بار گلخانه ای و هیدورپونیک با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی بصورت عرضه مستقیم در این شعبه عرضه خواهد شد.

کیانی اظهار کرد: این فروشگاه نیز همانند سایر بازار روزهای شهریم با سه سامانه مجزا تحت شبکه شامل سامانه فروشگاه، سامانه اعلان قیمت و اطلاع رسانی و همچنین سامانه نظارت بر خط تصویری تجهیز و بصورت هوشمند کنترل می شود.

این شعبه در شهرک  ولیعصر (عج) انتهای خیابان رودکی قرار دارد.