سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام آذربایجان تمدید شد
سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام آذربایجان تمدید شد

به گزارش قلم پرس، دبیرخانه این جشنواره هنری با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از استقبال شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا این تاریخ، از عموم علاقمندان خواست آثار خود را  تا پایان دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. در این اطلاعیه با اشاره به استقبال گسترده از سوی هنرمندان جشنواره آمده است: دبیرخانه جشنواره همچنان […]

به گزارش قلم پرس، دبیرخانه این جشنواره هنری با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از استقبال شرکت‌کنندگان در این جشنواره تا این تاریخ، از عموم علاقمندان خواست آثار خود را  تا پایان دی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به استقبال گسترده از سوی هنرمندان جشنواره آمده است: دبیرخانه جشنواره همچنان با شماره تلفن های  04135564089 و انجمن موسیقی با شماره: ۰۴۱۳۳۲۹۷۳۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان حضور در جشنواره است.

همچنین متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۶۴۹۴ و نیز، شناسه تلگرامی سازمان به نشانی t.me/farhangTBZ_admin  ارسال نمایند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با مشارکت انجمن موسیقی آذربایجان شرقی، سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام آذربایجان را همزمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار میکند.

صیانت از موسیقی اصیل و فاخرموغام، شناسایی و معرفی جوانان و نوجوانان مستعد، ایجاد روحیه نشاط و هنر دوستی در میان عموم شهروندان، ایجاد زمینه آشنایی بیشتر مردم با موسیقی موغام، تلاش در جهت ارتقاء سطح علمی هنرمندان موسیقی و ارتباط مدنی با فرهنگ های مختلف سرتاسر ایران زمین از اهداف برگزاری این جشنواره  است.