سطح آثار راه‌ یافته به جشنواره موغام، امیدبخش است
سطح آثار راه‌ یافته به جشنواره موغام، امیدبخش است

به گزارش قلم پرس، استاد محمد حسین افشاری با اشاره به حضور هنرمندان خلاق و نوآور در این جشنواره موسیقی خاطرنشان کرد: حضور موثر این هنرمندان، نشان دهنده زمینه رشد یافتگی آنهاست که توانسته در سال‌های تعویق جشنواره، دستاوردهای درخشانی را خلق کند. وی افزود: صمیمانه از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به پاس […]

به گزارش قلم پرس، استاد محمد حسین افشاری با اشاره به حضور هنرمندان خلاق و نوآور در این جشنواره موسیقی خاطرنشان کرد: حضور موثر این هنرمندان، نشان دهنده زمینه رشد یافتگی آنهاست که توانسته در سال‌های تعویق جشنواره، دستاوردهای درخشانی را خلق کند.

وی افزود: صمیمانه از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به پاس برگزاری این جشنواره سپاسگزارم و امیدوارم که این اتفاق در سال‌های بعدی نیز تکرار شود.

افشاری تأکید کرد: هنرمندان جوان و نوجوان، راه‌های درخشانی را در موسیقی موغام ایجاد خواهند کرد که چنین جشنواره‌هایی بهترین زمینه‌ها برای پرورش آنهاست.

سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام، با حضور هنرمندانی در دو بخش تک نوازی و خوانندگی و نیز بخش ویژه تبریز، در روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه در حال برگزاری بود و روز ۲۱ بهمن ماه آیین اختتام خود را برگزار کرد.