سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان معرفی شد
سرپرست شرکت عمران و توسعه آذربایجان معرفی شد

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز با حضور در شرکت عمران و توسعه آذربایجان، بابک شریفی را به عنوان سرپرست، جایگزین محمدرضا عباسی کرد. شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: تغییرات انجام شده صرفا مباحث کاری، فنی و مدیرتی است و عملکرد آقای عباسی در این شرکت قابل قبول بوده و ارزشمند […]

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر صبح امروز با حضور در شرکت عمران و توسعه آذربایجان، بابک شریفی را به عنوان سرپرست، جایگزین محمدرضا عباسی کرد.

شهردار تبریز در این مراسم اظهار کرد: تغییرات انجام شده صرفا مباحث کاری، فنی و مدیرتی است و عملکرد آقای عباسی در این شرکت قابل قبول بوده و ارزشمند است.

وی افزود: موضوع پرونده‌های شرکت انرژی زیادی از مدیرعامل شرکت گرفته و تأثیر منفی در عملکرد وی داشت که همین عامل موجب تغییر در مدیریت شرکت عمران و توسعه شد.

رنجبر تصریح کرد: احساس کردم که شرکت نیازمند یک حرکت و فکر جدید بود و عین همین جریان در سازمان عمران نیز اتفاق افتاده است که تصمیم گرفتیم آقای شریفی در این شرکت مشغول به خدمت باشد.

در این مراسم عباسی مدیرعامل سابق شرکت توسعه و عمران آذربایجان اهم پروژه‌های اجرا شده در این سازمان طی دو سال گذشته را تشریح کرد.