سخنگوی ستادهای مردمی رئیسی:  تقی پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی ندارد
سخنگوی ستادهای مردمی رئیسی:  تقی پور هیچ سمتی در ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی ندارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی، متاسفانه فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات علیه ایشان همچنان ادامه دارد. وی افزود: ضمن حفظ احترام به جناب آقای تقی پور، […]

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهدی دوستی سخنگوی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: با وجود تکذیب‌های چندین باره در مورد افراد مسئول در ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی، متاسفانه فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای انتخابات علیه ایشان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ضمن حفظ احترام به جناب آقای تقی پور، ایشان هیچگونه سمتی در ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی ندارند.

دوستی تصریح کرد: دیدگاه‌ها و رویکردهای سید ابراهیم رئیسی در مورد فضای مجازی پیشتر در برنامه‌ها و سخنرانی‌های ایشان بیان شده و در ادامه فرصت تبلیغات انتخاباتی نیز به استحضار مردم شریف ایران خواهد رسید. 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فرازهای برنامه ایشان که عنوان شد این است که فضای مجازی ابزار نظارت ملت بر دولت و دولتمردان و نه برعکس.

دوستی تصریح کرد: متاسفانه برخی برای رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند با هر روش غیراخلاقی‌ای دو قطبی‌های حبابی و ساختگی ایجاد کنند تا بلکه بتوانند از پاسخگویی در مورد وضع موجود شانه خالی کنند.

انتهای پیام/