سازش پرونده ۱۰ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه
سازش پرونده ۱۰ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه

خبرگزاری میزان- جبار تجری از سازش پرونده یک میلیارد تومانی در شورای حل اختلاف شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: پرونده مطالبه وجه سفته به مبلغ یک میلیارد تومان توسط شعبه نهم شورای حل اختلاف شهرستان اسلام آبادغرب منجر به سازش شد. وی ادامه داد :با تلاش و وساطت اعضای شعبه پرونده مطالبه وجه […]

خبرگزاری میزان- جبار تجری از سازش پرونده یک میلیارد تومانی در شورای حل اختلاف شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: پرونده مطالبه وجه سفته به مبلغ یک میلیارد تومان توسط شعبه نهم شورای حل اختلاف شهرستان اسلام آبادغرب منجر به سازش شد.

وی ادامه داد :با تلاش و وساطت اعضای شعبه پرونده مطالبه وجه یک فقره سفته به ارزش یک میلیارد تومان در اولین جلسه رسیدگی به سازش منجر شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه بیان کرد: شورا‌های حل اختلاف نهادی مردمی با الگوگیری از آموزه‌های دینی، سفیران فرهنگ صلح و سازش در جامعه هستند که برای ایجاد مدارا و مودّت در محیطی دور از تشریفات دادرسی برای اصلاح ذات البین تلاش می‌کنند.

 

وی افزود: با نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه به طور چشمگیری ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش خواهد یافت و علاوه بر اینکه اختلاف به صورت ریشه‌ای حل می‌شود، طرفین به رضایت خاطر و آرامش خاطر خواهند رسید.

انتهای پیام/