سارقان منازل تبریز دستگیر شدند
سارقان منازل تبریز دستگیر شدند
فرمانده انتظامي استان آذربایجان شرقی از دستگيري سارقان حرفه اي منزل و اماکن خصوصي با 48 فقره سرقت در تبريز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سردار “علی محمدی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر تبریز ، بلافاصله مراتب در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی صحنه های سرقت با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهمان شدند و با توجه به اینکه آنها قصد فروش اموال مسروقه در استان تهران را داشتند پس از اخذ مجوز قضائی و با اشرافیت اطلاعاتی در یکی از استان های همجوار طی یک عملیات منسجم پلیسی ۳ نفر مرد و یک زن را دستگیر که در ادامه مقادیری اموال و یک دستگاه خودروی خارجی مسروقه کشف و مالخر نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شدند .

سردار “محمدی” تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجه شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان به ۴۸ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر تبریز به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند..

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هر گونه اقدام پیشگیرانه می تواند فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب کند.

 

انتهای پیام/