ساخت سه مدرسه جدید در شهر جدید سهند
ساخت سه مدرسه جدید در شهر جدید سهند
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از احداث سه مدرسه جدید در این شهر خبر داد.

به گزارش قلم پرس، عباس مصطفوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مدارس به صورت ۹ کلاسه و ۱۲ کلاسه از محل منابع و درآمد های شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و تا شهریور سال آینده تحویل آموزش و پرورش می شود.
وی تعداد جمعیت دانش آموزی این منطقه را حدود ۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در این مدت توجه ویژه به مسائل آموزشی بوده از این رو توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی را به جد پیگیر هستیم.
وی ادامه داد: در همین راستا سه واحد مدرسه شامل مدرسه شهید نومی گلزار در فاز۴ ، مدرسه غدیر محله ۱۳۲۵ در فاز۳ و مدرسه فردوسی محله ۱۳۲۳ در فاز۳ نیز شهریور ماه سالجاری توسط شرکت عمران سهند در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، اظهار کرد: در راستای توسعه برنامه های فرهنگی ساخت یک واحد فرهنگسرای مدرن شامل کتابخانه بزرگ و ..‌.نیز در فاز دو شهر جدید سهند در دست اقدام است.
مصطفوی، ساخت دو مسجد در شهر جدید سهند را نیز یادآور شد و گفت: ساخت این مساجد در فاز ۲ و فاز ۳آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم دهه فجر امسال یکی از مساجد را افتتاح و در اختیار مردم فهیم و فرهنگ مدار سهند قرار دهیم.
وی، توسعه فضای سبز را نیز در این شهر مورد تاکید قرار داد و گفت: طی سال گذشته تلاش کردیم در حد امکان از فضاهای موجود مجتمع ها به عنوان فضاهای سبزاستفاده کنیم و خواسته همشهریان مبنی بر افزایش فضای سبز را جبران کنیم.
وی راه اندازی مجموعه هشت بهشت به عنوان تفرجگاه جنگلی در این شهر را یادآور شد و گفت: در این مجموعه، مدرسه تنیس، مدرسه اسب سواری ، دوچرخه سواری ، زمین فوتبال و … آماده خدمت رسانی به همشهریان است.
گفتنی است شهر جدید سهند با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرهای پر جمعیت استان شناخته می شود .