زرسان نماینده جدید والیبال تبریز در مسابقات کشوری/ واگذاری ماشین‌سازی در حد شعار است
زرسان نماینده جدید والیبال تبریز در مسابقات کشوری/ واگذاری ماشین‌سازی در حد شعار است

به گزارش قلم پرس از تبریز، هادی پاشاچینی مدیر عامل باشگاه زرسان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این باشگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام موجودیت کرده و در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، دوچرخه‌سواری، کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو فعالیت خواهد کرد. وی افزود: البته تعداد دقیق رشته‌های این باشگاه که در آن فعالیت خواهیم […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، هادی پاشاچینی مدیر عامل باشگاه زرسان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: این باشگاه از ابتدای سال ۱۴۰۰ اعلام موجودیت کرده و در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، هندبال، دوچرخه‌سواری، کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: البته تعداد دقیق رشته‌های این باشگاه که در آن فعالیت خواهیم داشت، در خرداد ماه سال جاری و در برنامه ۵ ساله تدوین و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پاشاچینی هدف این باشگاه را استعدادیابی و توسعه ‌‌ورزش تبریز و آذربایجان شرقی با اتکا با نیروهای بومی دانسته و عنوان کرد: در تبریز و استان به اندازه کافی استعدادهای نهفته در ورزش وجود دارد و به هیچ عنوان به دنبال بازیکن و نیروی غیربومی نخواهیم بود.

مدیر عامل باشگاه زرسان تاکید کرد: در ورزش بانوان هم حضور فعالی خواهیم داشت و همسو با رشته‌های آقایان، در ورزش بانوان هم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

شروع پرقدرت در والیبال

پاشاچینی از حضور باشگاه زرسان در لیگ دسته اول والیبال کشور خبر داده و گفت: البته ما برای حضور در لیگ برتر هم تمایل داشتیم و سعی کردیم تیمی را که در میانه‌های جدول حضور داشته باشد، روانه مسابقات کنیم. اما به هیچ عنوان امکان گرفتن امتیاز برای تیم در لیگ برتر فراهم نشده و فعالیت خود را از لیگ دسته یک ایران آغاز می‌کنیم.

وی گفت: در همین زمینه با یکی از مربیان خوشنام و بومی تبریز به توافق رسیده و از ایشان متشکر هستیم که به خاطر نام تبریز و والیبال تبریز حاضر به کار کردن در لیگ دسته یک کشور شدند.

وی رنگ سازمانی باشگاه در والیبال را بژ و در فوتبال سفید با نوارهای بژ عنوان کرده و افزود: به زودی فعالیت‌های  باشگاه در فوتبال با تاسیس آکادمی این باشگاه آغاز و از یکی از پشسکسوتان نامی باشگاه ماشین سازی در فوتبال بهره خواهیم برد.

واگذاری ماشین سازی در حد شعار است

مدیر عامل باشگاه زرسان در مورد تمایل این باشگاه برای مالکیت باشگاه ماشین‌سازی گفت: ما توانایی مالی برای اداره این تیم را داشته و ابراز تمایل هم کردیم که مالکیت این باشگاه به مجموعه زرسان واگذار شود، اما عزم جدی در این موضوع ندیدیم و واگذاری امتیاز باشگاه ماشین‌سازی در حد شعار است.

وی افزود: در خرداد اسامی کادر مربیان و بازیکنان تیم والیبال این باشگاه و همچنین عوامل تیم های فوتبال را رسما اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷