رییس حوزه قضایی شهرستان عقدا از کارخانه تن ماهی سبحان بازدید کرد
رییس حوزه قضایی شهرستان عقدا از کارخانه تن ماهی سبحان بازدید کرد

خبرگزاری میزان – محمد حسین دهقان، رئیس حوزه قضایی شهرستان عقدا در استان یزد اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید رییس دستگاه قضا حمایت از تولید داخلی و همچنین رفع موانع تولید یکی از راهبرد‌های قوه قضاییه در دوره تحول است. این مقام قضایی افزود: با بازدید از کارخانه‌ها […]

خبرگزاری میزان – محمد حسین دهقان، رئیس حوزه قضایی شهرستان عقدا در استان یزد اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکید رییس دستگاه قضا حمایت از تولید داخلی و همچنین رفع موانع تولید یکی از راهبرد‌های قوه قضاییه در دوره تحول است.

این مقام قضایی افزود: با بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی علاوه بر بررسی مشکلات موجود، برای تصمیم گیری بهتر به بخش تولیدی در گفتگوی چهره به چهره صاحبان صنعت با مسئولین ذی ربط کمک بسزایی می‌شود.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا با عزمی راسخ در کنار نهاد‌های متولی تمام تلاش خود را برای حمایت‌های قانونی و رفع موانع تولید و پیگیری مشکلات مرکز تولیدی و صنعتی خواهد کرد.

دهقان در رابطه با حمایت از کار و کارگر افزود: تامین شغلی کارگران یک امر ضروری است و تمام تلاش قوه قضاییه آن است که با همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید و رفع موانع تلاش کند و تا جایی که امکان دارد اجازه داده نخواهد شد هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل شود.

لازم به ذکر است در این بازدید مشکلات و معضلات این کارخانه بررسی شد.

انتهای پیام/