رویکرد جدید قوه قضاییه تعامل با دانشگاه‌ها و مراجع علمی است
رویکرد جدید قوه قضاییه تعامل با دانشگاه‌ها و مراجع علمی است

خبرگزاری میزان – احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و اعضای هیئت رئیسه واحد بندرعباس با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند. رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار با تجلیل از نقش دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه‌ها در کشور همواره […]

خبرگزاری میزان – احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و اعضای هیئت رئیسه واحد بندرعباس با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این دیدار با تجلیل از نقش دانشگاه‌ها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه‌ها در کشور همواره منشأ تحولات اجتماعی، فرهنگی، پژوهشی و… بوده‌اند و قوه قضاییه سعی دارد با ایجاد تعامل مؤثر با فرهیختگان، نخبگان و دانشگاهیان، آسیب‌های اجتماعی را در جامعه به حداقل برساند و راه رشد و شکوفایی را در این مسیر خطیر رقم بزند.

صالحی مجاهدت و خدمتگزاری در راه خدا را لذت‌بخش‌ترین هدیه الهی عنوان کرد و با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشور توسط دادگستری استان هرمزگان افزود: اگر توفیقی حاصل شده، حاصل تلاش، همراهی، همدلی و همگامی تمام کارکنان قضایی استان هرمزگان بوده که در حوزه فناوری، قضاوت، ارتباط با ضابطان و… به وقوع پیوسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خوشبختانه با وجود تبلیغات مسموم معاندین برای تضعیف مشارکت و حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد حضور گسترده مردم در این انتخابات و یأس و ناامیدی دشمن بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این دیدار متذکر شد: کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط دادگستری کل استان هرمزگان در همایش سراسری قوه قضاییه و جشنواره فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، نقش مدیریت این مجموعه را بیش از گذشته در اذهان مردم این استان پررنگ و برجسته ساخته که مایه فخر و مباهات است.

احسان کامرانی، ایجاد تحول مدنظر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را در دستگاه قضایی کشور به فال نیک گرفت و گفت: فعالیت‌های انجام شده علیه فساد، رشوه و دفاع از حقوق مظلومان توسط قوه قضاییه بسیار مؤثر بوده که نشانه‌های مثبت آن در جامعه به خوبی محسوس و ملموس است.

وی در ادامه توضیح داد: تلاش صادقانه و جهادی مجموعه دادگستری استان هرمزگان بر کسی پوشیده نیست و هر کجا نیازی احساس شده، مدیریت این مجموعه به موضوع ورود کرده و برای انجام خدمت صادقانه و دفاع از حقوق مردم آستین همت را بالا زده است.

در پایان این نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به نمایندگی از دانشگاهیان استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از رئیس کل دادگستری هرمزگان تجلیل کرد.

انتهای پیام/