رونمایی از پوستر ویژه‌برنامه‌های نکوداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی
رونمایی از پوستر ویژه‌برنامه‌های نکوداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی

به گزارش قلم پرس، در این آیین حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، بر توسعه و تقویت فرهنگ در شهرداری تأکید کرد. وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی داشت که او را از همه جهت متمایز ساخته بود. شهردار تبریز نیز در این آیین […]

به گزارش قلم پرس، در این آیین حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی، بر توسعه و تقویت فرهنگ در شهرداری تأکید کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی داشت که او را از همه جهت متمایز ساخته بود.

شهردار تبریز نیز در این آیین تأکید کرد: به عنوان پیروان مکتب شهادت و مبارزه برای اسلام خود را موظف به بزرگداشت شهید عزیز انقلاب و جبهه مقاومت در قالب هنر دیدیم و سعی داریم هرسال بیش ازپیش غنای برنامه‌های خود را افزایش دهیم تا در شأن آن شهید والامقام باشد.

عباس رنجبر ادامه داد: به جز این ۱۳ برنامه فرهنگی و هنری دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی جام پرچم نیز به یاد این شهید بزرگوار در حال انجام است که ۱۰ هزار ورزشکار نوجوان و کودک در این مسابقات در حال رقابت هستند.

در پایان این مراسم از ویژه‌برنامه‌های نکوداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

این ویژه‌برنامه‌ها شامل : همایش خوشنویسی رد خون، مسابقه کتاب‌خونی عقیق سلیمانی، مستند فاتح سوسنگرد، عرض ارادت هنرمندان به سردار، روزنمایی از فرش دستبافت در صن شورای شهر، سوگواره بانوی بی‌نشان، نمایشگاه پوستر، اجرای نمایش‌های خیابانی، نشست بصیرت‌افزایی دیده‌بان، همایش به یاد سردار به وسعت یک شهر، نمایشگاه عکس با یاد سردار، ماسبقه کودک و محفل انس با قرآن است.