رونمایی از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان “بازار”
رونمایی از سامانه هوشمند ساماندهی دستفروشان “بازار”

به گزارش قلم پرس، سعید مطلبی سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: سامانه بازار جهت ساماندهی دست فروشان بصورت هوشمند، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، طراحی و به مرحله اجرا درآمد.وی ادامه داد: دستفروشان عزیز بعد از ثبت‌نام و درج مشخصات کامل در […]

به گزارش قلم پرس، سعید مطلبی سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: سامانه بازار جهت ساماندهی دست فروشان بصورت هوشمند، توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، طراحی و به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: دستفروشان عزیز بعد از ثبت‌نام و درج مشخصات کامل در سامانه بازار، توسط این سامانه به صورت هوشمند در محل های تعیین شده ساماندهی می شوند.
سرپرست سازمان با اشاره به اینکه تمامی مراحل ساماندهی از ثبت‌نام تا تعیین محل به‌صورت هوشمند توسط این سامانه انجام میگیرد، بیان کرد: جهت جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق و احقاق حق دستفروشان محترم هیچگونه دخل و تصرف انسانی در انتخاب محل‌ها برای این عزیزان دخیل نیست و همه محل‌ها به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند توسط سامانه بازار انتخاب می شود.
وی تاکید کرد: اولویت با آن دسته از دستفروشان محترمی است که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
سرپرست سازمان میادین اظهار کرد: مرحله نخست ساماندهی دستفروشان در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۸ واقع در خیابان شهید محققی (سه راه امین)خواهد بود و طی روزهای آینده نیز تمامی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز به‌صورت هوشمند توسط سامانه بازار ساماندهی خواهند شد.
مطلبی در پایان از دستفروشان خواست؛ جهت سهولت در امر ساماندهی با مراجعه به سامانه بازار( Bazar.tabriz.ir ) و ثبت مشخصات کامل، مجموعه شهرداری را در امر ساماندهی یاری کنند و با مسئولان مربوطه همکاری و تعامل لازمه را داشته باشند.