روند اجرای طرح استقبال از بهار در هفته اول در جنوب غرب تبریز
روند اجرای طرح استقبال از بهار در هفته اول در جنوب غرب تبریز

به گزارش قلم پرس، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: در هفته گذشته لکه‌گیری معابر، حذف موانع فیزیکی، جمع‌آوری مصالح ساختمانی، امحاء دیوار نوشته و سفیدکاری، ترمیم جداول و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح اجرایی شد.همچنین همسطح سازی و تعمیر و نصب دریچه‌ها، لایروبی کانال‌ها، تعمیر باکس، جمع‌آوری سد معبر، […]

به گزارش قلم پرس، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: در هفته گذشته لکه‌گیری معابر، حذف موانع فیزیکی، جمع‌آوری مصالح ساختمانی، امحاء دیوار نوشته و سفیدکاری، ترمیم جداول و پل‌ها از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح اجرایی شد.
همچنین همسطح سازی و تعمیر و نصب دریچه‌ها، لایروبی کانال‌ها، تعمیر باکس، جمع‌آوری سد معبر، رنگ‌آمیزی جداول، امحاء بنر و آگهی و پلاکارد از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.
سلیمی میزان آسفالت توزیع شده برای لکه‌گیری آسفالت را ۵۵ تن، حذف ۳۵ مورد مانع فیزیکی، امحاء ۱۲۰۰ متر دیوار نوشته و سفیدکاری، ترمیم جداول و آبروها به طول ۴۰ متر، همسطح سازی و تعمیر و نصب ۱۵ مورد دریچه، لایروبی ۲۷۰ تن لجن از کانال‌ها و تعمیر ۴۶ مورد باکس در هفته جاری عنوان کرد.
شهردار منطقه همچنین از جمع‌آوری ۱۳ مورد سد معبر، رنگ‌آمیزی جداول به طول ۵ هزار و امحاء ۸۳ مورد بنر و آگهی در قالب طرح استقبال از بهار در طول هفته خبر داد.