روز بزرگ فوتسال فرا رسید/جدال صدرنشین با مدافع عنوان قهرمانی
روز بزرگ فوتسال فرا رسید/جدال صدرنشین با مدافع عنوان قهرمانی

[ad_1] مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور میزبان پرافتخارترین تیم این مسابقات است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون ورزقان در اصفهان به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود. مس سونگون با کسب ۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور است، ضمن اینکه در […]

[ad_1]


مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور میزبان پرافتخارترین تیم این مسابقات است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم مس سونگون ورزقان در اصفهان به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود.

مس سونگون با کسب ۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتسال کشور است، ضمن اینکه در حالی به مصاف تیم اصفهانی می‌رود که با ۳۰ امتیاز در صدر جدول قرار داشته و حاشیه امنی برای خود ایجاد که حتی با باخت هم از دست نخواهد رفت.

گیتی‌پسند اصفهان هم مدافع عنوان قهرمانی و دو قهرمانی در لیگ برتر را دارد و اصلی‌ترین رقیب مس سونگون در این رقابت‌ها به شمار می‌رود. اصفهانی‌ها به خوبی می‌دانند که برای کاهش فاصله ۴ امتیازی خود با مس باید این بازی را به سود خود پایان دهند، وگرنه این فاصله به راحتی جبران نخواهد شد.

مس سونگون در صورت پیروزی در این بازی ۳۳ امتیازی شده و با کراپ الوند ۵ امتیاز و با گیتی پسند ۷ امتیاز اختلاف ایجاد و در آستانه قهرمانی نیم فصل قرار خواهند گرفت.

حاشیه جذاب این مسابقه حضور فرهاد فخیم در تیم گیتی پسند اصفهان است بازیکنی که سال‌ها در مس بازی کرده بود و در قهرمانی‌های این تیم نقش بسزایی داشت، اما هفته گذشته از این تیم جدا و حالا در اردوی حریف حضور دارد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]