روحانی: سریعا علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران بررسی شود/ تسلیت به مناسبت درگذشت ۲ خبرنگار
روحانی: سریعا علل واژگونی اتوبوس خبرنگاران بررسی شود/ تسلیت به مناسبت درگذشت ۲ خبرنگار

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهور طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت. متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور در استان آذربایجان غربی و جان […]

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس جمهور طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت.

متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور در استان آذربایجان غربی و جان باختن ۲ بانوی خبرنگار  و مجروح شدن تعدادی از آنان، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

اینجانب ضمن تکریم خدمات ارزشمند این خبرنگاران پرتلاش رسانه های کشور که دغدغه ای جز خدمت به میهن اسلامی را نداشتند، با خانواده های داغدیده و اصحاب رسانه کشور ابراز همدردی می کنم و از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

لازم است دستگاه های مسئول ضمن دلجویی از خانواده های این عزیزان سفر کرده، سریعا علل وقوع حادثه را بررسی و نسبت به ارایه گزارش آن اقدام کنند. 

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/