روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی طرح تشویقی مشترکان خانگی نقش موثری ایفا کنند
روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی طرح تشویقی مشترکان خانگی نقش موثری ایفا کنند
سخنگوی صنعت برق گفت: روابط عمومی ها باید در آگاه سازی و در اطلاع رسانی خصوصا طرح تشویقی وزیر نیرو نقش موثری ایفا کنند.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست تبیین برنامه جامع اطلاع رسانی طرح تشویقی مشترکان خانگی با مدیران روابط عمومی صنعت برق اظهار کرد:  در سال ۱۴۰۰ به دلیل وجود ناترازی‌ها اخبار خاموشی ها صدر اخبار رسانه ها بود و فضای به وجود آمده به خوبی کنترل و مدیریت نشد.

وی افزود: در سال جاری روابط عمومی ها باید در آگاه سازی و در اطلاع رسانی خصوصا طرح تشویقی وزیر نیرو نقش موثری داشته باشند.
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکین باید اطلاع داشته باشند که با کاهش مصرف در کنار مدیریت و کاهش هزینه می توانند از پاداش تعیین شده بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در زمینه توسعه تولید بیش از ۶۰ هزار مگاوات نیروگاه به مدار وارد شده و ۱۰ هزار مگاوات با مدیریت مصرف صرفه جویی انجام شد، ادامه داد:  طی سال گذشته رشد مصرف خانگی منفی ۲ دهم درصد بود و ۴۰ درصد از مشترکین مشمول پاداش شدند که ابن نشان دهنده مشارکت بیشتر مردم در این طرح است.
انتهای پیام/