رسیدگی و رفع موانع ۱۶ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان شرقی
رسیدگی و رفع موانع ۱۶ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان شرقی

[ad_1] مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی از رسیدگی و رفع موانع ۱۶ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد. به گزارش قلم پرس، روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان با حضور احمد حمزه زاده برگزار شد. احمد حمزه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و […]

[ad_1]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی از رسیدگی و رفع موانع ۱۶ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان خبر داد.
به گزارش قلم پرس، روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، جلسه بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان با حضور احمد حمزه زاده برگزار شد.
احمد حمزه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه در این جلسه شرایط و روند فعالیت ۱۶ پروژه سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: «در این جلسه مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری استان که در روند دریافت تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا در جلسه مشترک با معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی، این موضوع برای بهره‌مندی از اعتبارات مربوط به تبصره ۱۸ مطرح و بررسی شود.»
او ادامه داد: «۱۶ پروژه در حال ساخت گردشگری استان شامل هتل، مجتمع‌های گردشگری، اردوگاه، سفره‌خانه سنتی و بومگردی است که در سرتاسر استان در حال گذراندن مراحل پایانی خود هستند.»
حمزه زاده اظهار داشت: «حجم کل سرمایه‌گذاری در ۱۶ پروژه گردشگری معادل ۶۲۹ میلیارد تومان است که با اتمام این پروژه‌ها، ظرفیتی بزرگ در صنعت گردشگری استان برای میزبانی و ارائه خدمات استاندارد به گردشگران فراهم خواهد شد.»

[ad_2]