رسیدگی به مطالبات ۶۸ نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان
رسیدگی به مطالبات ۶۸ نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان

خبرگزاری میزان – علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن دیدار چهره به چهره با ۶۸ نفر از مراجعین دستگاه قضایی به مطالبات آن‌ها رسیدگی کرد. در جریان این دیدار مردمی که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، پس از استماع درخواست‌های شهروندان در خصوص هر مورد دستورات لازم صادر شد. […]

خبرگزاری میزان – علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان ضمن دیدار چهره به چهره با ۶۸ نفر از مراجعین دستگاه قضایی به مطالبات آن‌ها رسیدگی کرد.

در جریان این دیدار مردمی که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد، پس از استماع درخواست‌های شهروندان در خصوص هر مورد دستورات لازم صادر شد.

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعین، حل مشکلات مردم در چارچوب قانون، اقناع شهروندان با گفتگو و همچنین افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی، مهمترین اهداف مسئولین دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی است.

متقاضیان دیدار مردمی و مراجعین دستگاه قضایی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: dadhrm.ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان ملاقات نمایند و از نزدیک مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

انتهای پیام/