رسیدن به استانداردهای جهانی در حوزه فضای سبز در گرو همکاری و همدلی است
رسیدن به استانداردهای جهانی در حوزه فضای سبز در گرو همکاری و همدلی است
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز بر لزوم تعامل و همدلی بیشتر تمامی نیروهای شاغل در حوزه فضای سبز برای کسب نتایج مطلوب تاکید کرد.
به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی که در مراسم تجلیل از هرس‌کاران نمونه و مدیرعامل شرکت‌های حائز رتبه عالی در ارزیابی‌های اخیر حوزه فضای سبز اظهار کرد: بهبود کمی و کیفی فضای سبز تبریز و رسیدن به استانداردهای جهانی سرانه فضای سبز در گرو همکاری و همدلی بیشتر تمامی نیروها به ویژه تعامل کاری بیشتر بین سیستم اداری، نظارتی و شرکت‌های فضای سبز است.

وی، علاقه به کار و داشتن حس مسئولیت‌پذیری بیشتر را دو عنصر موفقیت‌ کاری بیان کرد که منجر به افزایش راندمان‌کاری و بهبود کیفی و کمی وضعیت فضای سبز تبریز خواهد شد.

امجدی، همچنین از تلاش سازمان متبوع خود مبنی بر ایجاد محیطی سرشار از نشاط و همدلی و نیز کار و تلاش در حوزه زیباسازی و فضای سبز شهری خبر داد و ابراز امیدواری کرد نتایج مطلوب این فضای کسب و کار و تلاش موجبات رضایتمندی همشهریان عزیز را فراهم آورد.

در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات دو تن از هرس‌کاران نمونه حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری منطقه ۴ و نیز چهار تن از مدیران‌عامل شرکت‌های فضای سبز تبریز که در مراحل سوم و چهارم ارزیابی عملکرد شرکت‌های حائز رتبه عالی شده بودند، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/