ردپای دولت در افزایش قیمت اجناس و کالاها / خرید خودرو آرزو می‌شود
ردپای دولت در افزایش قیمت اجناس و کالاها / خرید خودرو آرزو می‌شود

به گزارش قلم پرس از بناب، علیرضا دهقان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با بیان اینکه در افزایش قیمت ها رد پای دولت دیده می شود، اظهار داشت: تا زمانی که خود دولت برای کنترل قیمت ها پا پیش نگذارد، تشکیل این جلسات در شهرستان بی تأثیر خواهد بود. وی با انتقاد […]

به گزارش قلم پرس از بناب، علیرضا دهقان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب با بیان اینکه در افزایش قیمت ها رد پای دولت دیده می شود، اظهار داشت: تا زمانی که خود دولت برای کنترل قیمت ها پا پیش نگذارد، تشکیل این جلسات در شهرستان بی تأثیر خواهد بود.

وی با انتقاد از اقدام شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو تصریح کرد: با این روند خرید خودرو برای یک جوان در حد آرزو خواهد ماند و قطعاً اینگونه اقدامات موجبات دلسردی مردم را فراهم می سازد.

دادستان عمومی و انقلاب بناب همچنین با بیان اینکه ملت ایران شایسته خدمت و محبت هستند، تأکید کرد: مردم ایران واقعاً ایثار می کنند و با وجود تحمل فشارهای مختلف اقتصادی همواره در صحنه های مختلف مدافع نظام و انقلاب هستند.

دهقان با بیان اینکه مسئولان در قبال حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: حل این مشکلات عزم جدی مسئولین رده بالای کشوری و دولت را طلب می کند.

وی یادآور شد: مسئولان و دولتمردان باید برای رفع مشکلات معیشتی نگاه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

انتهای پیام/۶۰۰۰۴