راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز آذربایجان‌شرقی به صورت خودرویی برگزار می‌شود
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز آذربایجان‌شرقی به صورت خودرویی برگزار می‌شود

به گزارش قلم پرس، تراب محمدی روز سه‌شنبه در چهل و هفتمین جلسه‌ی ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: طبق قانون تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی باید واکسن کرونا تزریق کنند و به اداراتی که درصد واکسن‌نزده‌های کارکنان آن‌ها بیشتر است، تذکر داده شود. وی ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت […]

به گزارش قلم پرس، تراب محمدی روز سه‌شنبه در چهل و هفتمین جلسه‌ی ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون عمومی، اظهار کرد: طبق قانون تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی باید واکسن کرونا تزریق کنند و به اداراتی که درصد واکسن‌نزده‌های کارکنان آن‌ها بیشتر است، تذکر داده شود.

وی ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها از جمله میانه، مرند، جلفا و هریس پایین تر از سایر شهرستان‌ها است و ضرورت دارد فرمانداران این شهرستان‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: با توجه به این‌که ۹ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، به مدت دو هفته تمام کلاس‌های دانشگاهی و مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شود.

محمدی با اشاره به این‌که تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این رقم، قابل قبول نیست، ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در جامعه ایفا می‌کنند و باید از این ظرفیت برای تشویق مردم جهت تزریق واکسن استفاده کرد.