رئیس کل دادگستری استان کردستان از روند پیشرفت امور عمرانی در منطقه نایسر سنندج بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان کردستان از روند پیشرفت امور عمرانی در منطقه نایسر سنندج بازدید کرد

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در بازدید ۲ ساعته از ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج بر لزوم تسریع در حل مشکلات این منطقه محروم و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق تاکید کرد. در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت شهردار […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی در بازدید ۲ ساعته از ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج بر لزوم تسریع در حل مشکلات این منطقه محروم و توزیع عادلانه خدمات در این مناطق تاکید کرد.

در راستای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان در معیت شهردار سنندج، مدیر کل اداره گاز و اداره راه و شهرسازی استان کردستان از نایسر بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند پیشرفت امور عمرانی و توسعه این منطقه محروم قرار گرفت.

در جریان این بازدید میدانی، رئیس کل دادگستری استان کردستان با حضور در جمع اهالی نایسر بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات این منطقه تاکید کرد و تصریح کرد: گسترش فرهنگ پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های ناشی از ناهنجاری‌های اعتیاد، پرخاشگری و … به طور جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است و در این راستا برنامه‌هایی در مناطق محروم استان اجرا در دستورکار قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جهت محرومیت زدایی و توانمند سازی نایسر تاکید کرد و افزد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری باید خدمات ویژه حوزه خود را به ساکنان این محلات محروم ارائه کنند و با ایجاد امکانات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در این مناطق از میزان آسیب‌های اجتماعی بکاهند.

وی همچنین در این بازدید از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این منطقه ابراز نگرانی کرد و در این خصوص شهرداری سنندج را ملزم به جلوگیری از ساخت و ساز‌های بی رویه و بی ضابطه در این منطقه نمود.

شایان ذکر است که در جریان سفر ریاست قوه قضاییه به استان کردستان در مردادماه سال ۱۳۹۸، رئیس دستگاه قضا بر تعیین تکلیف این منطقه که محل زندگی مردم محروم و مستضعف منطقه است تاکید نموده و اظهار داشته بود که هر چه سریعتر به نتیجه قطعی برسد.

انتهای پیام/