رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: پیشگیری لازمه موفقیت در مبارزه با فساد و تخلف است/ مدیران در اجرای اقدامات قانونی و صحیح خود از کسی نترسند
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی: پیشگیری لازمه موفقیت در مبارزه با فساد و تخلف است/ مدیران در اجرای اقدامات قانونی و صحیح خود از کسی نترسند

به گزارش قلم پرس_ موسی خلیل الهی در آئین تکریم و معارفه رئیس منطقه ۵ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان آذربایجان شرقی که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه کار نظارتی کار بسیار طاقت فرسایی بوده و گاهی باعث قضاوت هایی می […]


به گزارش قلم پرس_ موسی خلیل الهی در آئین تکریم و معارفه رئیس منطقه ۵ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان آذربایجان شرقی که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان اینکه کار نظارتی کار بسیار طاقت فرسایی بوده و گاهی باعث قضاوت هایی می شود که مطابق با واقعیت ها نیست، اظهار کرد: گاهی در برخی جاها گفته می شود دستگاه های نظارتی مانع کار ما می شوند، قطعا این حرف صحیح نیست.

وی افزود: تا به حال کسی نتوانسته مصداقی ارائه کند که ورود دستگاه نظارتی مانعی برای کارهای صحیح و درست و کارهایی که در جهت تامین امنیت و رفاه مردم بوده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیران اجرایی با تمام قدرت و بدون ترس از کسی باید کار خود را ادامه دهند به شرطی که در مسیر صحیح و درست و قانونی باشد.

وی با بیان اینکه هرچند یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی بر اساس قانون اساسی نظارت بر حسن اجرای قوانین و نظارت بر حسن اجرای امور در جامعه به ویژه ادارت است، بیان کرد: این وظایف توسط بخش های مختلف از جمله دادستان های و روسای مختلف انجام می گیرد.

خلیل الهی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی که توسط اداره کل بازرسی کشور انجام می شود نظارت بر حسن جریان امور در سازمان اداری کشور بوده ادامه داد: البته در کنار این موضوع پیشنهاد می شود به پیشگیری هم توجه شود چون اگر بخواهیم در مبارزه با فساد و جرم و تخلف موفق باشیم چاره ای جز پیشگیری نداریم.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در اجرای فرامین رئیس قوه قضاییه در راستای تحقق شعار سال و حوزه اقتصاد مقاومتی خود را در کنار دولت می داند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تقدیر از مدیرکل سابق بازرسی استان گفت: در سال های اخیر در حوزه پیشگیری، برخورد و اقدامات ضروری کارهای بسیاری انجام شده که قابل قدردانی است.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل جدید اداره کل بازرسی استان تاکید کرد: مدیرکل جدید باید ارتباطی قوی با بدنه اداری داشته باشد و اگر تذکر و آموزشی وجود دارد انجام دهند و باید تلاش کند تا در نظام اداری استان اساسا تخلفی صورت نگیرد تا نوبت به برخورد برسد و اگر تمام این کارها انجام شد و مدیر و کارمندی توجه نکرد بدون توجه به حواشی با وی برخورد شود.

انتهای پیام/