رئیس سازمان بازرسی با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کرد
رئیس سازمان بازرسی با نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار کرد

خبرگزاری میزان – ذبیح الله خداییان در سفر به استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کرد و به بیان گزارشی از عملکرد سازمان بازرسی کل کشور پرداخت. رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاکیدات و دستورات رئیس قوه قضاییه […]


خبرگزاری میزان – ذبیح الله خداییان در سفر به استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کرد و به بیان گزارشی از عملکرد سازمان بازرسی کل کشور پرداخت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تاکیدات و دستورات رئیس قوه قضاییه پیرامون مبارزه با جرایم اقتصادی، کاهش جمعیت کیفری، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قاطع با زمین خواری، برخی اقدامات دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی را تبیین کرد.

وی پیگیری جدی سازمان بازرسی در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور را مورد اشاره قرار داد و افزود: این سازمان در راستای وظایف نظارتی تکالیف دستگاه‌های اجرایی را احصا و به آن‌ها ابلاغ کرده است و در صورت ترک فعل برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اصل بازرسی در تمامی نهادها و ادارات بسیار خوب است، تاکید کرد: وجود بازرسی باعث می‌شود که یک خانه تکانی در دستگاه‌ها و ادارات انجام شود و زمانی که اسم بازرسی می‌آید، تمام تشکیلات اداری خودشان را جمع وجور کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه یکی از مزایای بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات ساماندهی امورات انجام شده در ادارات است، این اقدام را بسیار مهم تلقی کرد و ضمن اشاره به بازدید خود از بازرسی استان آذربایجان‌شرقی گفت: به اعتقاد بنده هرجا که اسم بازرسی کل کشور آورده می‌شود خائنین باید بترسند و افراد پاکدست باید این سازمان را محل امنی برای اعلام گزارش و فساد بدانند.

وی مطالعه کتاب «مدیریت و فرماندهی در اسلام» که توسط حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به رشته تحریر درآمده است را به رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همه مسئولان کشور توصیه کرد و افزود: بر اساس محتویات کتاب فوق، مدیری توانمند و خوب است که کارهای خوب مدیران قبلی را نزد کارکنان و مجموعه به رخ بکشد و اگر کار خوبی انجام نشده مطرح نکند و در راستای اصلاح آن اقدام کند؛ اما متاسفانه در کشور ما کسی که مسئولیت می‌گیرد، می‌گوید اینجا را خرابه تحویل گرفتم و این خیلی بد است، مدیر خوب مدیری است که کارهای خوب مدیران قبلی را اعلام کند.

انتهای پیام/