رئیس دیوان عدالت اداری: مقاومت فصل مشترک حماسه آزادی قدس و فتح خرمشهر
رئیس دیوان عدالت اداری: مقاومت فصل مشترک حماسه آزادی قدس و فتح خرمشهر

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این مقاومت، پیروزی و ایثار با وحدت، همدلی مردم و رزمندگان اسلام به دست آمد و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو و حماسه ملی برای نسل‌های […]

خبرگزاری میزان – حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، رئیس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این مقاومت، پیروزی و ایثار با وحدت، همدلی مردم و رزمندگان اسلام به دست آمد و برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگو و حماسه ملی برای نسل‌های آینده به ثبت رسیده است و یکی از حوادث ماندگار تاریخ پر افتخار دفاع مقدس است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: عظمت ظفرمندی رزمندگان ایران اسلامی در حماسه ماندگار سوم خرداد تا به آن حد است که امام راحل در وصف ابعاد آن فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد». این عنایت خاص الهی، محصول ایمان و جهاد و شهادت ملتی است که در مسیر عمل به تکالیف الهی خود، از هیچ رسالتی غافل نبوده، و در نهایت ایثار و ایستادگی به پیروزی رسیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق سالروز آزادسازی خرمشهر را الگوی مناسب مقاومت و عدم تسلیم در مقابل دشمنان در مقطع تاریخی حاضر دانست  و افزود: ملت شریف ایران باید همچون سال‌های پر فروغ دفاع مقدس، با همان ایمان و اراده قوی با اتحاد و امید به آینده در برابر زیاده خواهی‌های قدرت‌های زورگو و در رأس آن‌ها دولت تروریست آمریکا همچنان دست از مقاومت برندارند.

بیشتر بخوانید:

رئیس دیوان عدالت اداری عنصر مقاومت را واژه مشترک در فرهنگ مبارزه ملت‌های مظلوم با مظاهر ظلم و ستم دانست و افزود: چندی است که درگیری‌های نیرو‌های مقاومت با رژیم صهیونیستی به اوج خود رسیده بود و مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی‌گناه غزه در برابر حملات این رژیم جنایتکار به خاک و خون کشیده شدند.  البته نیرو‌های مقاومت هم به خوبی پاسخ این حملات ناجوانمردانه را دادند و بیش از صد‌ها موشک را روانه سرزمین‌های اشغالی کردند که در نهایت رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز حملات شدید بالاخره عقب‌نشینی کرد تا بار دیگر تجربه تلخ شکست جنگ ۳۳ روزه در لبنان، جنگ ۲۲ روزه غزه را برای خود یادآور شود.  

انتهای پیام/