رئیسی: تصمیم امروز مردم می‌تواند در وضعیت‌ آن‌ها تغییر ایجاد کند
رئیسی: تصمیم امروز مردم می‌تواند در وضعیت‌ آن‌ها تغییر ایجاد کند

به گزارش خبرنگار گره سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه ۱۶ خرداد) در جمع عزاداران حضرت امام صادق(ع) در میدان امام حسین(ع) تهران گفت: نمی شود که همسایه و برادر و قوم و خویش و همشهری و هم روستایی انسان گرفتار و بیکار باشد و در معیشت […]

به گزارش خبرنگار گره سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه ۱۶ خرداد) در جمع عزاداران حضرت امام صادق(ع) در میدان امام حسین(ع) تهران گفت: نمی شود که همسایه و برادر و قوم و خویش و همشهری و هم روستایی انسان گرفتار و بیکار باشد و در معیشت مشکل داشته باشد و انسان آرام بگیرد.

وی افزود: مگر می شود انسان با درد مردم دردش نیاید و با گرفتاری مردم تمام دغدغه و زندگی او رفع مشکل معیشت مردم نباشد و ائمه ما در روایات شان فرموده اند که اگر کسی اینگونه نیست در خود شک کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید حرکتمان تکلیف مدارانه باشد، گفت: در همه جای دنیا صندوق رای و سازوکارهای انتخابات با یک تفاوت اسم و سازمانی هست ولی مهم آن است که در این عرصه حضور با مسئولیت پذیری و انجام وظیفه باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم آنچه امام صادق برای بنده به عنوان یک طلبه فرمودند برای همه درسی باشد که خوب راه را بشناسیم و مسیر را تشخیص دهیم و رهرو راهی باشیم که عالمان ربانی پیمودند و به ما آموختند و در این مسیر نزد خدا و شهدای عالیقدر سربلند باشیم و بتوانیم به وظیفه مان عمل کنیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم و اراده می طلبد، بیان داشت: مردم باید تصمیم بگیرند و اراده کنند و تصمیم‌شان موجب تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی شود.

وی افزود: سند مسیر و تحول بیانیه گام دوم رهبری است و باید به جایی حرکت کنیم که امام و شهدا می خواستند و اقتضای آن عدالت اجتماعی و فرهنگی و جنسیتی است.

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: آنچه مهم است این است که عدالت آموزشی در همه حوزه ها اعم از تامین و نگهداری نیروی انسانی عادلانه و عمل به تقسیم طرفیت ها براساس عدالت اجرایی شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه حلقه مفقوده نبود امکانات و نیروی انسانی کارآمد عدالتخواه نیست، گفت: حلقه مفقوده یک مدیریت جهادی با اراده مصممی است که تمام ظرفیت های کشور را به خط کند و آنکه باید دغدغه مردم را رفع کند اتفاق بیفتد.

وی افزود: یک ‌شخص نه بلکه یک جریان مدیریتی با تعهد و مسولیت لازم است که نگاهش به آموخته های امام و تحول در همه شئون زندگی مردم باشد.

انتهای پیام/