دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری
دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری

محمدحسین فرهنگی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: در جلسه امروز (یکشنبه دوم خرداد) هیات رئیسه مجلس، مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل  همان کمیسیون برگزار شود.  وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهارم و پنجم خردادماه […]

محمدحسین فرهنگی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: در جلسه امروز (یکشنبه دوم خرداد) هیات رئیسه مجلس، مقرر شد انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مطابق ماده ۶۰ آئین نامه داخلی یک سال پس از انتخابات سال قبل  همان کمیسیون برگزار شود. 

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهارم و پنجم خردادماه به جز معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و مهمانان دعوت شده برای اظهار نظر در صحن علنی، معاونان‌پارلمانی و سایر مدیران دولتی حضور نخواهند داشت. 

فرهنگی تصریح کرد: همچنین مقرر گردید روز سه شنبه جز دفاتر ملاقات نمایندگان و مدعوین کمیسیون‌ها از سایر ترددهای مجلس منع شود. 

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ابراز داشت: ثبت نام برای داوطلبان عضویت در هیات رئیسه مجلس، از ساعت ۱۸ روز سه شنبه تا ساعت ۸ صبح چهارشنبه، با تحویل نامه کتبی به دبیرخانه دفتر هیات رئیسه انجام و رای گیری برابر اعلام قبلی به صورت الکترونیکی و در صحن مجلس خواهد بود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ادامه داد: پس از این، در مورد فرصت ثبت نام برای موافقت و مخالفت با کلیات طرحها و لوایح و سایر موارد مشابه، از زمان قرارگرفتن در دستور هفتگی تا آغاز ورود به کلیات ادامه داشته و پس از ورود به کلیات قرعه کشی خواهد شد.

وی یادآور شد: روز پنجشنبه ۶ خردادماه جاری دیدار ویدئو کنفرانسی نمایندگان با مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶