دیدار شهردار منطقه ۳ با هیات امنای مسجد بقیه الله
دیدار شهردار منطقه ۳ با هیات امنای مسجد بقیه الله

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا در دومین دیدار خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد بقیهالله شهرک شهید تجلایی حضور یافته و با هیأت امناء مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.شهردار منطقه در دیدار با هیأت امناء مسجد، قول همکاری حل مشکلاتشان را داد و گفت: شهرداری به عنوان یک […]

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا در دومین دیدار خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد بقیهالله شهرک شهید تجلایی حضور یافته و با هیأت امناء مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.
شهردار منطقه در دیدار با هیأت امناء مسجد، قول همکاری حل مشکلاتشان را داد و گفت: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، با نهاد مذهبی مسجد همیشه آماده خدمت‌گزاری برای شهروندان است.
وحیدکیا از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی مسجد بقیهالله که با همکاری پایگاه مقاومت اجرا شده، تشکر کرده و افزود: فعالیت هیأت امناء و پایگاه مقاومت بسیج در روزهای سخت کرونایی و توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت، به نوبه خود کار ارزشمندی است که از سوی این مسجد انجام گرفته است.
وی آمادگی شهرداری در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اعلام کرده و ادامه داد: هزینه‌کرد در حوزه فرهنگی و ورزشی، جلوگیری از وقوع یک سری رفتارهای ناهنجار در آینده است.
شهردار منطقه بعد از دیدار با هیأت امناء مسجد و فرمانده و اعضاء پایگاه مقاومت مسجد، از شهرک شهید تجلایی بازدید کرده و با تنی چند از اهالی شهرک دیدار و به استماع درخواست‌هایشان پرداخت.
شهروندان درخواست‌هایی همچون اتمام رمپ ورودی مارالان از اتوبان شهید کسایی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری کوچه‌های داخل شهرک، کمک به اتمام احداث زمین فوتبال جنب مسجد مارالان و … را با شهردار منطقه مطرح کردند که شهردار نیز قول اجرای آنها را داد و خبر از شروع عملیات‌های متعدد عمرانی پارک جنگلی ۵ هکتاری در حاشیه اتوبان در انتهای شهرک را بعد از عید نوروز داد.