دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت
دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت

[ad_1] دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت مهدی نوائی و نریمانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی دیدار و گفت‌و‌گو کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نریمانی رئیس بسیج ورزشکاران شهرستان تبریز به […]

[ad_1]

دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با خانواده شهید مدافع امنیت


مهدی نوائی و نریمانی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی نوائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و نریمانی رئیس بسیج ورزشکاران شهرستان تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با خانواده شهید مدافع امنیت حسین اوجاقی دیدار و گفت‌و‌گو کرده و تندیس یادبود به خانواده این شهید والامقام اهداء شد.

مهدی نوائی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بهترین عاقبت برای انسان شهادت است که توفیق آن نصیب انسان‌های متقی و صالح می‌شود.

وی در ادامه افزود: خانواده شهدا با تربیت فرزندان برومندی که نثار اسلام می‌کنند حق بزرگی بر گردن انقلاب و جامعه اسلامی دارند.

مهدی نوائی با بیان اینکه فداکاری خانواده شهدا و ایثارگران سند افتخار میهن اسلامی است، تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم دنباله رو راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]