دکتر روحانی رای خود را به صندوق انداخت/ روحانی: مردم با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند
دکتر روحانی رای خود را به صندوق انداخت/ روحانی: مردم با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند

دکتر حسن روحانی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراءی اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و اراء خود رتبه صندق انداخت. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی -دکتر حسن روحانی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در […]

دکتر حسن روحانی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراءی اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و اراء خود رتبه صندق انداخت.

به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی -دکتر حسن روحانی با حضور در حسینیه ارشاد تهران در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراءی اسلامی شهر و روستا شرکت کرده و اراء خود رتبه صندق انداخت.

به نقل از جماران، حسن روحانی پس از شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد:

امروز روز بسیار مبارکی برای مردم ایران است. مردم در واقع حق تعیین سرنوشت کشور را دارند و با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند.

یکی از آورده ها و آثار نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ملی است و این حاکمیت را حضور مردم در شهرها و روستاها و در صفوف طولانی صندوق های رای به اثبات می رسانند.

از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) صفوف طولانی صندوق های رای در تمامی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شده است، مردم همیشه احساس تکلیف می کنند و با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود و فرزندانشان و حتی سرنوشت نسل های آینده را تعیین می کنند.

این حضور پرشور انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند و راه پیشرفت را هموار می کند.

هر رای مردم ایران همچون قطره آبی بر دریای خروشان ایران اسلامی افزوده می شود، ما به سمت سال ۱۴۰۰ حرکت می کنیم یعنی به سمت قرن جدید باید تلاش کنیم با آمادگی کامل وارد این قرن جدید شویم.

photo_2017-05-19_09-08-59