دوره های استعدادیابی و اوقات فراغت در تبریز برگزار می شود
دوره های استعدادیابی و اوقات فراغت در تبریز برگزار می شود
تبریز- به همت تربیت بدنی سپاه آذربایجان شرقی دوره های استعدادیابی و اوقات فراغت در باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت سپاه عاشورا برگزار می شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، این دوره های استعدادیابی همزمان با تعطیلات تابستان و در رشته های فوتبال، والیبال، تیراندازی، تیرکمان، تکواندو، کاراته برای آقایان و در رشته های والیبال،تیراندازی با تفنگ بادی، تیرکمان، آمادگی جسمانی، فوتسال، تنیس و بدمینتون برای خانم ها برگزار می شود.

زمان برگزاری دوره های برای آقایان روزهای زوج ساعت ۹ تا ۱۱ و روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۹ تا ۱۱ و محل آن آخر منظریه دهکده فرهنگی ورزشی سپاه عاشوراست.

علاقه مندان به شرکت در دوره ها می توانند با مراجعه به تربیت بدنی سپاه عاشورا، دفتر باشگاه مقاومت در ورزشگاه تختی(بسیج ورزشکاران) و مرکز فرهنگی خانواده سپاه واقع در خیابان انتظام دوم برای ثبت نام آقایان و خیبان حافظ ساختمان شهید مدنی، تربیت بدنی خواهران برای ثبت نام بانوان مراجعه کنند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بشتر و ثبت نام در کلاس های ورزشی تابستان با شماره های درج شده در بنر تماس بگیرند.