دوره آموزشی مشترک مشاغل ویژه تمام همکاران شهرداری تبریز برگزار می‌شود
دوره آموزشی مشترک مشاغل ویژه تمام همکاران شهرداری تبریز برگزار می‌شود

به گزارش قلم پرس، بهرام ایران نژاد گفت: سیاست آموزشی شهرداری تبریز افزایش مستمر دانش و تجربه همکاران مجموعه است و در ایام تعطیل نیز از این رسالت غافل نیستیم. ایران نژاد با اشاره به تعدد دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در طول سال گذشته، استقبال همکاران از این دوره‌ها را چشمگیر عنوان کرد و افزود: […]

به گزارش قلم پرس، بهرام ایران نژاد گفت: سیاست آموزشی شهرداری تبریز افزایش مستمر دانش و تجربه همکاران مجموعه است و در ایام تعطیل نیز از این رسالت غافل نیستیم.

ایران نژاد با اشاره به تعدد دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در طول سال گذشته، استقبال همکاران از این دوره‌ها را چشمگیر عنوان کرد و افزود: شهرداری تبریز از لحاظ تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده و تعداد همکاران مشارکت کننده در دوره‌ها، رکورد قابل‌ توجهی در سطح کشور دارد و این اتفاق، ما را در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مبتنی بر آخرین دستاوردهای علمی و تجربی مدیریت شهری دلگرم‌تر می‌کند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری در خصوص دوره مشترک مشاغل اینگونه توضیح داد: دوره آموزشی مذکور شامل مدیریت پسماند شهری، منابع طبیعی پایدار، بازآفرینی شهری پایدار، شهرسازی و سرمایه‌گذاری است و کلیه همکاران با هر نوع قرارداد، گروه شغلی و سابقه کاری می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ لغایت ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ با مراجعه به سامانه خدمات پرسنلی نسبت به ثبت‌نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: آزمون این دوره نیمه دوم فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. زمان دقیق آزمون‌ها متعاقباً از طریق سامانه پرسنلی و سایت آموزشی شهرداری تبریز اطلاع‌رسانی می‌شود.

فایل‌های آموزشی دروس فوق‌الذکر نیز در سایت آموزش قابل دسترسی و دانلود است.

ایران نژاد در پایان گفت: اخیراً ثبت‌نام دوره جدید آموزش مهارت‌های هفتگانه (ICDL) نیز انجام می‌شود که در اطلاعیه مجزا به اطلاع همکاران محترم رسیده است.