دعوت رئیس سازمان زندان‌ها از کارکنان این سازمان برای پیوستن به پویش نذر هشتم
دعوت رئیس سازمان زندان‌ها از کارکنان این سازمان برای پیوستن به پویش نذر هشتم

خبرگزاری میزان – محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با پرسنل زندان‌های استان اصفهان گفت: اجرای قانون تسری که به واسطه تلاش و توسل و به لطف الهی محقق شد، مسئولیت ما را سنگین‌تر و انتظارات از ما را بالا می‌برد. رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اجرای […]

خبرگزاری میزان – محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با پرسنل زندان‌های استان اصفهان گفت: اجرای قانون تسری که به واسطه تلاش و توسل و به لطف الهی محقق شد، مسئولیت ما را سنگین‌تر و انتظارات از ما را بالا می‌برد.

رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اجرای قانون تسری و دیدن تلاش زندانبانان گفت: برای خاطر زندانیان به ما توجه شد و انتظار این است که توجه ما هم به زندانیان و خانواده آن‌ها بیشتر شود و مهمتر اینکه توجه ما به خودمان و خدا بیشتر شود.

وی با بیان اینکه این سفر اولین سفر رسمی در سال جدید است، اظهار داشت: استان اصفهان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده است، ما امیدوارم به واسطه کمک گرفتن از این شهدا، نه تنها راه را گم نکنیم بلکه بتوانیم به کسانی که راه را گم کرده اند کمک کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

حاج محمدی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از شهید لاجوردی بیان داشت: ماموریت زندانبانی ما بر مبنای محبت، مهربانی و ترحم است، الگویی که شهید لاجوردی بر اساس آموزه‌های شریعت و اسلام عزیز بنیان نهاد.

بیشتر بخوانید:

وی با تشکر از کارکنان به واسطه انجام ماموریت خطیر و پرافتخار زندانبانی گفت: اجرای قانون تسری و رفع بخشی از دغدغه‌های معیشتی بهانه‌ای است برای اینکه حال ما خوب شود و با حال خوب در انجام خدمت مصمم‌تر باشیم. واقعیت این است که مراقبت از زندانیان بهانه‌ای است برای مراقبت از خودمان و پاسیاری از خانه قلب مان و حفاظت از افکار و رفتارمان.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: غفلت مهمترین آفت در اجرای ماموریت است و باید مراقب فاصله گرفتن از اصول انسانی و اخلاقی بوده و شکرگذار باشیم؛ چرا که شکرگذاری حال دل ما را خوب می‌کند.

وی در ادامه پیشنهاد کرد: برای اینکه توجه ما کم نشود، به عشق و نیت امام رضا (ع)، هشتم هر ماه مبلغ هشت هزار تومان را برای کمک به آزادی زندانیان و دستگیری از خانواده آن‌ها کنار بگذاریم و امید است در آینده سایر کارمندان کشور نیز در این حرکت خداپسندانه مشارکت کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر کارکنان و مدیریت سازمان گفت: سامانه مشعل خط ارتباطی برای طرح مسائل و مشکلات به صورت بی واسطه است.

وی در پایان از کارکنان سازمان زندان‌ها برای پیوستن به پویش نذر هشتم دعوت کرد.

انتهای پیام/