دعوت حجت‌الاسلام رستمی از مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات + فیلم
دعوت حجت‌الاسلام رستمی از مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات + فیلم

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تصویری از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات فردا دعوت و تاکید کرد اگر رئیس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتر و مشارکت بالاتری به پیروزی برسد، قطعا در پیگیری مشکلات مردم در […]

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تصویری از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات فردا دعوت و تاکید کرد اگر رئیس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتر و مشارکت بالاتری به پیروزی برسد، قطعا در پیگیری مشکلات مردم در عرصه های داخلی و خارجی بهتر عمل می  کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین صحنه‌های تعیین سرنوشت کشور است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین صحنه تشخیص و تعیین مسیر آینده کشور، انقلاب، نظام و جامعه است.

وی افزود: هرکدام از ما چه در انتخابات شرکت کنیم و چه در این رویداد بزرگ ملی شرکت نکنیم، پس از پایان شمارش آراء فردی که اکثریت آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده باشد، به عنوان رئیس جمهور وارد عرصه اجرا خواهد شد و قدرت قوه مجریه را در اختیار خواهد گرفت.

رستمی تصریح کرد: قوه مجریه مهم‌ترین قدرت و رکن اجرایی کشور است که بسیاری از اتفاقاتی که در آینده ما و تک تک افراد جامعه قرار است رقم بخورد را در اختیار فرد منتخب قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر وزنی که ما برای آینده خودمان بنا است داشته است داشته باشیم، ضریب داده و امکان اثرگذاری می‌دهد به نوعی فرصت و قدرت را در اختیار دولت و نمایندگان ملت و قوه مجریه قرار خواهد داد که بتوانند با قدرت بیشتری حقوق مردم و مطالبه آنها را دنبال کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: اگر قرار است وارد مذاکرات شوند، با مخالفان، معارضان و دشمنان انقلاب باید با قدرت بیشتری این اتفاق بیفتد اما اگر بنا است سیاست‌هایی را داخل کشور در حوزه اصلاح وضعیت‌ها و حاکمیت یا جریان دیوان‌سالاری و سبک زندگی یا مسائل دیگری که ما در کشور نیازمند اصلاح می‌بینیم را برطرف کنند، باید دولت با آراء بیشتر و مشارکت بالاتری به قدرت برسد که در این صورت حتما توانمندی بالایی برای اجرای سیاست‌های مدنظر کشور و منافع ملت خواهد داشت.

رستمی خاطرنشان کرد: قطعا بسیاری از مخاطبان من کسانی هستند که خودشان شرکت‌کننده در انتخابات بوده، اما این گفتگوی من با شما بیشتر برای یادآوری این پیام قرآنی است که بر اساس آن ما ملزم هستیم خودمان در مسیر و جریان حق قرار بگیریم و دیگران را هم در مسیر حق همراهی کرده و به سمت خوبی‌ها سوق دهیم.

وی افزود: ما مجاز به بی‌تفاوتی و منفعل بودن در جامعه نیستیم و در این فضا حتما باید نقش‌آفرین باشیم. در واقع هر کدام از شما یک دایره نفوذ و محیط اثرگذار دارید که تک تک ما موظفیم به هر مقدار که می‌توانیم و احساس می‌کنیم صحبت ما و دعوت ما در مخاطب اثرگذار است باید مردم را به این نهضت بزرگ و این اتفاق عظیم دعوت کرده تا کشور، انقلاب و اسلام تقویت شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پایان گفت:‌ ان‌شاءالله جزو کسانی باشیم که نام ما علاوه بر اهل حق و پایدار بودن بر حق، جزو افرادی که اهل تواصی به حق و تواصی به صبر هستند ثبت شود.

فیلم اظهارات حجت الاسلام رستمی در ادامه آمده است:

 

 

انتهای پیام/