دست‌هایی که به بزرگی تراکتور نبودند
دست‌هایی که به بزرگی تراکتور نبودند

فاصله زیادی بین دروازه‌بان اول و دوم تراکتورهمچنان نگرانی هواداران این تیم است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، در یک دهه اخیر بیشترین حضور در درون دروازه تراکتور به محمدرضا اخباری تعلق دارد. دروازه‌بانی که در یک مقطع از تراکتور جدا و به سایپا بازگشت اما دوران پرفروغش در تراکتور را تکرار نکرد. وی مقطعی […]



فاصله زیادی بین دروازه‌بان اول و دوم تراکتورهمچنان نگرانی هواداران این تیم است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، در یک دهه اخیر بیشترین حضور در درون دروازه تراکتور به محمدرضا اخباری تعلق دارد. دروازه‌بانی که در یک مقطع از تراکتور جدا و به سایپا بازگشت اما دوران پرفروغش در تراکتور را تکرار نکرد. وی مقطعی هم ذخیره مظاهری در تیم تراکتور بود و وقنی بازگشت زمان زیادی صرف شد تا دوباره اخباری سابق شود.

اینکه در این سال‌ها تراکتور از درون دروازه‌اش خیالش راحت بوده سبب شده به دنبال پرورش دروازه بان دومی نباشد. اما این موضوع فرامش شد که اخباری شاید روزی به دلیل مصدومیت یا محرومیت نباشد و درتکلیف چیست؟

 حضور دروازه‌بانان تیم‌های پایه همچون سیف احمدی و رضا حقیقت تنها در روزهایی بوده که اخباری غایب بود. سال گذشته ناصر سالاری و امسال هم کاخ‌ساز نشان دادند که جانشین مطمئنی برای اخباری نبوده و در نیم فصل تیم تراکتور دروازه بان تیم قعرنشین جدول را جذب کرد.

احسان مرادیان که در بازی رفت تراکتور با نفت آبادان درون دروازه تیم آبادانی قرار داشت، در بازی مقابل پرسپولیس فرصت حضور درون دروازه را یافت. وی مقصر اصلی گل اول پرسپولیس بود که با زاویه‌بندی غلط فضای بزرگی را به مهاجم پرسپولیس داد تا از راهی دور دروازه تراکتور را باز کند.

در گل‌های دوم و سوم هم مرادیان بی‌تقصیر نبود، هر چند اینبار مدافعان تراکتور هم با اشتباهات سریالی در این گل‌ها نقش داشتند.

نقش دینکا در تراکتور

دینکا مربی رومانیایی تراکتور بی‌شک یکی از بهترین مربیان دروازه بانان فوتبال ایران است. در روزهایی که گفته می شد عمر فوتبالی اخباری تمام شده، دینکا وی را به روزهای اوج برگرداند.

اما به نظر می‌رسد وی در آماده سازی دروازه بانان دیگر تراکتور نقشی نداشته و تمرکزش روی اخباری است.

در سال های اخیر تعداد زیادی به عنوان دروازه‌بان دوم و سوم در تراکتور حضور داشتند، اما خروجی نداشته و بعد از مدتی به فراموشی سپرده شده اند.

اگر تراکتور می‌خواهد برای فصل بعد مدعی قهرمانی باشد، تنها حضور خمز، ریکاردو و اسدی برای تقویت تیم کافی نیست و از همین امروز باید دروازه بان مطمنی در کنار اخباری برای تیم تراکتور جذب شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷