دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش در تبریز/ کشف ۲ قبضه سلاح کمری و ۶۰ تیر جنگی
دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش در تبریز/ کشف ۲ قبضه سلاح کمری و ۶۰ تیر جنگی

[ad_1] رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۴نفر از اراذل و اوباش در تبریز خبر داد . به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسن پاشا ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که […]

[ad_1]


رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۴نفر از اراذل و اوباش در تبریز خبر داد .

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمدحسن پاشا ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر حضور تعدادی افراد لاابالی و اوباش در برخی از محلات تبریز که به عربده‌کشی، قمه‌کشی و ایجاد فضای ناامن، دزدی، شرب خمر علنی و به مردم حمله می کردند، دستگیری این افراد بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی و هماهنگی با مقام قضایی محل اختفای این افراد با شگردهای خاص پلیسی و با پشتیبانی عملیات ماموران انتظامی و یگان امداد همزمان در چند عملیات ضربتی پلیسی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان دستگیر شده، ۲ قبضه سلاح کمری،۶۰ تیر جنگی تعداد۱۷ قبضه انواع سلاح سرد از قبیل خنجر، قمه و اقلام ممنوعه کشف شد.

پاشا با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با قرار مناسب راهی زندان شدند، تاکید کرد: پلیس در خصوص امنیت و آرامش افراد جامعه با کسی تعارف و مماشات نداشته و با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قانونی و سخت خواهد کرد. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با تاکید بر اینکه امنیت خط قرمز پلیس است از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی در اسرع وقت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]