دستگیری سه مظنون در خصوص پرونده قتل اخیر در روستای هاشم آباد گرگان
دستگیری سه مظنون در خصوص پرونده قتل اخیر در روستای هاشم آباد گرگان

خبرگزاری میزان – در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل شخصی در اطراف روستای هاشم آباد گرگان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری سه مظنون در خصوص پرونده قتل اخیر در روستای هاشم آباد گرگان خبر داد و عنوان کرد: ورود سریع و قاطع به […]

خبرگزاری میزان – در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قتل شخصی در اطراف روستای هاشم آباد گرگان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از دستگیری سه مظنون در خصوص پرونده قتل اخیر در روستای هاشم آباد گرگان خبر داد و عنوان کرد: ورود سریع و قاطع به موضوع جرایم خشن همواره در اولویت دستگاه قضایی استان گلستان است و دادستان‌ها ماموریت دارند رسیدگی به این پرونده‌ها را به صورت ویژه در اولویت قرار دهند و به این مجرمان رحم نکنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان از نیروی انتظامی نیز خواست تا در جرایم مشهود و خشن، سریع و قاطع ورود و عوامل ناامنی و ایجاد تشویش در جامعه را دستگیر کنند.

وی گفت: رسیدگی به پرونده تبر به دستان قرن آباد در دادسرای گرگان به پایان رسیده و به محض اعلام گزارش پزشکی قانونی، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هاشمیان خاطرنشان کرد: در پرونده دوم تبرکشی نیز متهمان شناسایی و دستورات لازم به نیروی انتظامی برای دستگیری متهمان صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: وقوع چند حادثه مشابه در فاصله زمانی کوتاه، نشان می‌دهد نیازمند ورود فوری و هدفمند دستگاه‌های فرهنگی برای آموزش و فرهنگ سازی به افراد هستیم.

وی در پایان عنوان کرد: این که افراد بر سر کم اهمیت‌ترین مسائل، خشن‌ترین راه برخورد را انتخاب می‌کننند از کاهش آستانه تحمل و ناتوانی در حل مسائل و گفتگوست و نیاز به آموزش مهارت‌های رفتاری را یادآور می‌شود.

انتهای پیام/