دستگیری سارق به عنف کمتر از ۳ ساعت توسط پلیس آگاهی  آذربایجان‌شرقی
دستگیری سارق به عنف کمتر از ۳ ساعت توسط پلیس آگاهی  آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق به عنف خودرو و کشف خودروی سواری مسروقه در کمتر از ۳ ساعت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،   ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری با توسل به زور موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارق به عنف خودرو و کشف خودروی سواری مسروقه در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،   ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری با توسل به زور موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با حضور در محل وقوع سرقت مشاهده کردند که سارق با استفاده از شیوه زورگیری  خودروی سواری خانمی را  سرقت  و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی مشخص شده سارق به همراه خودروی مسروقه قصد فرار به یکی از شهرستان های همجوار را دارد .

محمودی با بیان اینکه یک تیم عملیاتی مجرب از پلیس آگاهی به شهرستان مورد نظر اعزام شد، افزود:با همکاری  ماموران انتظامی شهرستان میانه متهم دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به شهر تبریز منتقل شد.

این مقام انتظامی به سوابق متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهم دستگیر شده با ۹ فقره سابقه کیفری به بزه انتسابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده  تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس به شهروندان توصیه کرد:ا ز ترک کردن خودرو به صورت روشن خودداری کرده و هنگام ترک وسیله نقلیه خود از قفل شدن تمام درها مطمئن شوند و خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]