دستگیری سارقان خانه باغ و ساختمان‌های نیمه کاره در میانه
دستگیری سارقان خانه باغ و ساختمان‌های نیمه کاره در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت از خانه باغ‌ها در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن رفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ‌های روستای ایشلق، رسیدگی به […]



فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت از خانه باغ‌ها در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن رفیعی، فرمانده انتظامی شهرستان میانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ‌های روستای ایشلق، رسیدگی به این موضوع و شناسایی سارق یا سارقان در دستورکار ماموران پاسگاه انتظامی ایشلق قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های تکمیلی و مواجه با ادله پلیس، به ۳ فقره سرقت از خانه باغ‌های حوزه استحفاظی پاسگاه ایشلق اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و محصولات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه همچنین از دستگیری یک سارق و کشف ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

 رفیعی، وقوع سرقت را یکی از مؤلفه‌های مهم در کاهش امنیت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و آگاه‌سازی از مهمترین راه‌کارهای پیشگیری از وقوع انواع جرائم به خصوص سرقت است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان.های نیمه کاره در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای پلیسی موفق شدند متهم این پرونده را شناسایی کنند، خاطرنشان کرد: فرد مورد نظر سریعاً  دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی همچنین بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

رفیعی از مردم خواست ضمن تجهیز اماکن، منازل به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگیر در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/س