دستگیری باند سارقان با ۹۰ میلیارد ریال سرقت در تبریز
دستگیری باند سارقان با ۹۰ میلیارد ریال سرقت در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سه سارق و هشت نفر مالخر در پرونده سرقت از انبار شرکت لوازم و تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی […]



فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سه سارق و هشت نفر مالخر در پرونده سرقت از انبار شرکت لوازم و تجهیزات صنعتی به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت ابزارآلات و لوازم صنعتی از انبار شرکت تجهیزات صنعتی به لحاظ حساسیت موجود پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی و پایش اطلاعات موجود در صحنه وقوع جرم متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تعقیب و مراقبت در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از اعضای باند سرقت را به همراه مقادیری از اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

عبدی تصریح کرد: با اقدامات انجام یافته متهمان دستگیر شده به ارتکاب سرقت با طرح و نقشه قبلی از انبار شرکت اعتراف کرده که پرونده با دستگیری تمام اعضای باند سرقت و دستگیری هشت نفر مالخر برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل  و با صدور قرار تامین قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان درخواست  کرد: به نکات ایمنی توجه داشته باشند و  هشدارها و توصیه‌های پلیس را در حفاظت از اموال و دارایی‌های خود به‌کار بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س