دستورکار کمیسیون‌های مجلس/ بررسی هزینه‌کرد یک میلیارد یورو مقابله با کرونا
دستورکار کمیسیون‌های مجلس/ بررسی هزینه‌کرد یک میلیارد یورو مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته آینده که در روزهای شنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۹ تیر) نشست دارند اعلام شد. بر همین اساس ادامه رسیدگی به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون‌های آموزش در روزهای یکشنبه و  سه‌شنبه بررسی خواهد شد. حضور قائم‌مقام بانک مرکزی در […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور کار کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته آینده که در روزهای شنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۹ تیر) نشست دارند اعلام شد.

بر همین اساس ادامه رسیدگی به لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون‌های آموزش در روزهای یکشنبه و  سه‌شنبه بررسی خواهد شد.

حضور قائم‌مقام بانک مرکزی در کمیسیون اجتماعی درباره کیفیت اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰ و همچنین  حضور رحمانی‌فضلی وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات ۷ نماینده بخشی از دستور کارهای این کمیسیون در هفته آتی است.

تقاضای تعدادی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری و علت تعطیلی کارخانه آزمایش مرودشت بخشی از دستور کارهای کمیسیون اقتصادی است.

بررسی طرح/ لایحه اصلاح قانون بسیج سازندگی در کمیسیون امنیت ملی و ارائه گزارش رئیس کمیته روابط خارجی درباره آخرین اخبار و تحولات افغانستان بخشی از دستور کارهای این کمیسیون است.

بررسی طرح‌های تقسیمات کشوری درباره تقسیم استان سیستان و بلوچستان، اصفهان و کرمان و همچنین بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس بخشی از دستور کارهای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها است.

حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و مسؤولین سازمان بازرسی کل کشور، سازمان اطلاعات سپاه،‌ وزارت اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها در کمیسیون انرژی برای بررسی مشکلات کارکنان صنعت نفت و همچنین درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص شرکت ملی پتروشیمی و هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس در دستور کار کمیسیون انرژی قرار دارد.

رسیدگی به موضوع نحوه اختصاص و هزینه‌کرد یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا و درخواست تحقیق و تفحص از این موضوع بخشی از دستور کارهای کمیسیون برنامه و بودجه است.

نهایی کردن گزارش حادثه مرکز درمانی سینا مهر برای قرائت در صحن علنی بخشی از دستور کار کمیسیون بهداشت است.

حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن به منظور پاسخگویی به ۱۶ سؤال نمایندگان و همچنین بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو بخشی از دستور کارهای این کمیسیون است.

حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد در کمیسیون فرهنگی به منظور پاسخگویی به ۱۰ سوال نمایندگان در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح ۴۶ هزار هکتاری سیستان و همچنین حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخگویی به ۷ سوال نمایندگان و بررسی آخرین وضعیت تخصیص ارز نهاده‌های دامی و کشاورزی در سال ۱۴۰۰ با حضور رئیس‌کل بانک مرکزی بخشی از دستور کارهای کمیسیون کشاورزی است.

برای مشاهده  جزئیات دستور کارهای کمیسیون‌های تخصصی مجلس اینجا را (   ) مشاهده کنید.

انتهای پیام/