دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها/ زنگ تبلیغات انتخابات  شورا از فردا
دستورالعمل تبلیغات انتخابات شوراها/ زنگ تبلیغات انتخابات  شورا از فردا

به گزارش قلم پرس از تبریز، مرتضی محمدزاده  امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هرگونه تبلیغات در خارج از مهلت قانونی، تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: شهرداری‌ها می‌توانند محل‌های مناسب برای الصاق و ارائه آثار تبلیغاتی در اختیار نامزدها قرار دهند. وی خاطرنشان کرد: آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان در انتخابات […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، مرتضی محمدزاده  امروز در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هرگونه تبلیغات در خارج از مهلت قانونی، تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: شهرداری‌ها می‌توانند محل‌های مناسب برای الصاق و ارائه آثار تبلیغاتی در اختیار نامزدها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان در انتخابات شوراها، باید با ابعاد حداکثر ۷۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر بوده و هرگونه اثر تبلیغاتی بیش از این اندازه غیرمجاز است.

محمدزاده ادامه داد: تجمع انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها در فضاهای باز مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله مناسب و استفاده از ماسک و استفاده از حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضا، بلامانع است.

دبیر ستاد انتخابات استان تأکید کرد: تجمعات انتخاباتی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که قبل و بعد از مراسم در درب ورودی و خروجی ازدحام به وجود نیاید و زمان برگزاری مراسم بیشتر از دو ساعت نباشد.

وی اظهار داشت: فعالیت تبلیغاتی له یا علیه نامزدها از طریق صداوسیما، تریبون نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی داشته باشد و همچنین فعالیت انتخاباتی کارمندان و مدیران دستگاه‌های دولتی در ساعات اداری مجاز نیست.

محمدزاده ادامه داد: دایر نمودن بیش از یک ستاد تبلیغاتی در هر شهر و یا مناطق شهرداری (در شهرهای بزرگ)  توسط داوطلبان با هر عنوان اعم از مردمی، توسط داوطلبان و طرفداران آنها مجاز نیست.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی و تشکیل اجتماعات در میادین عمومی و پارک‌ها بدون کسب مجوز از وزارت کشور و استانداری و همچنین مراسم استقبال از کاندیداها، راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی و موارد مشابه مطلقاً ممنوع است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱