در فاصله دو جشنواره، شاهد پرورش استعدادهای ماندگار موغام هستیم
در فاصله دو جشنواره، شاهد پرورش استعدادهای ماندگار موغام هستیم

به گزارش قلم پرس،ناصر عطاپور با بیان اینکه این جشنواره فرصتی ارزنده برای هنرمندان این حوزه بود، افزود: اساتید و هنرمندان این حوزه توانستند با تمرکز بر کار حرفه‌ای زمینه را برای بالندگی در این هنر افزایش دهند. وی خاطرنشان کرد: در فاصله بین جشنواره دوم و سوم، هنرمندان بسیاری پرورش یافتند که همه آن‌ها […]

به گزارش قلم پرس،ناصر عطاپور با بیان اینکه این جشنواره فرصتی ارزنده برای هنرمندان این حوزه بود، افزود: اساتید و هنرمندان این حوزه توانستند با تمرکز بر کار حرفه‌ای زمینه را برای بالندگی در این هنر افزایش دهند.

وی خاطرنشان کرد: در فاصله بین جشنواره دوم و سوم، هنرمندان بسیاری پرورش یافتند که همه آن‌ها درس آموخته مکتب اساتید مبرز این حوزه بودند و این همه مایه افتخار است.

عطاپور با طرح این پیشنهاد که راه‌اندازی دبیرخانه دائمی این جشنواره می‌تواند گامی مؤثر در مطلوب‌تر برگزار شدن این جشنواره باشد، افزود: امیدوارم دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز تأسیس و مجالی را برای پرورش استعدادهای هنرمندان جوان فراهم نماید. 

سومین جشنواره سراسری موسیقی موغام، با حضور هنرمندانی در دو بخش تک‌نوازی و خوانندگی و نیز بخش ویژه تبریز، در روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ ماه در حال برگزاری است و روز ۲۱ بهمن‌ ماه آیین اختتام خود را برگزار خواهد کرد.